Wednesday, 19 January 2011

I'll be hypotizes when looked into your eyes...

Had a nice chilling day today, woke up at 4pm and met up with Lilian and Jess, went shopping in bullring.. had dinner at Ken Hos.. and the usual gossip sessions! Talked about which cny party to go to.. what we been up to.. friends.. boys.. ect..! Was nice catching up cus havnt seen them in a while.. Had dessert at cafe soya after which was yummyyy

Bumped into a friend today and i was called ginger :( so gonna dye my hair asap!

Sometimes i do wonder, do you actually remember what you used to say me? or i should say do you even remember me at all? cus i remember what you used to say to me and how you used to treat me.. i will admit, i do miss it. it was so natural talking to you before but it's weird now.. i dunno.. i guess some people just come and go in your life and thats just the way it is..

Thursday, 13 January 2011




希望快D過 ~

Wednesday, 12 January 2011

Nothing left to say...

Feels soo good to finally have the internet at the flat! I have lived without the internet for 5 whole months!! (apart from on my phone/the odd dongle top up or when i was back at home)

Been a bit of a mixed emotion day today :| I havn't been so mad in ages and i never thought i would over you again.. but i did. What does that mean? I don't know, but i hate being mad and you always find a way to make me so angry so well done! It was over such a minor thing but whatever, not gonna go into it cus i'm not gonna let you mess up my day again like this.

I dunno if it's just me but i hate promises! If your gonna do something for someone then just do it, no need to say it and give them unneccessary hope. You don't need to brag to anyone else what you're gonna do either! And when you really insist on a promise then frigging stick to it! Because when you make a promise and you don't do it, it makes me so angry and i feel so stupid cus tears just keep rolling down my face!! I don't want that. So yeah, i hate promises.

Friday, 7 January 2011

And i still think about you, did you know that?

Cant sleep so i'm gonna do this stupid quiz.

1. What was the highlight of your week? London on tues

2. Whose car were you in last? Parents

3. When is the next time you will kiss someone? Don’t know and don't want to know

4. What color shirt are you wearing? Black

5. How long is your hair? Mid-length gwa..

6. Are you good looking? Yeh right

7. Last movie you watched? The Notebook

8. Who were you with? Myself

9. Last thing you ate? Cereal

10. Last thing you drank? Water

11. When was the last time you had your heart broken? How do you know when its broken? I just know when my heart aches..

12. Who came over last? -

13. Are you happy right now? I dunno.. feel blank..

14. What did you say last? Goodnight to my brother

15. Where is your phone? Next to me

16. What color are your eyes? Brown

17. Are you left-handed? Right handed

18. Spell your name without vowels: Jnn Ng

19. Do you have any pets? No

20. Favorite Vacation? HK but i do want to go LA when i turn 21

21. What do you dislike currently? How i can't sleep

22. What are you listening to? Jolin Tsai - 無言以對 Nothing left to say

23. If you could have one thing right now what would it be? Lasting happiness

24. Who is your favorite person ? Don't have one but two - my mum and dad

25. Who makes you happiest? The one who makes me most sad

26. What were you doing at midnight last night? Eating i think..

27. When is your birthday? 30th May

28. Who has the same phone as you? Many many people

29. Last time you went swimming in a pool? Too long ago

30. Do you read your horoscope? Yeah in magazines

31. Where was the last place you bought something ? Abercrombie & Fitch

32. How do you feel about your hair right now? Meh, needs cutting and re-dying

33. Do you bite your nails? No

34. Do you have any expensive jewellery? Yeah

35. Do you have any expensive jeweller? Whats the difference? :S

36. Myspace or facebook? Facebook

37. How fast have you driven a car? Like 90mph cus my instructor kept telling me not be scared and put my foot down on the motorway o_O

38. Have you ever smoked? -

39. What was or is your favorite subject in school? Hmm maths i think

40. Do you have Verizon? No

41. What type of boy or girl do you usually fall for? The least expected ones..

42. Do you have any hidden talents? Nope

43. Favorite Song? Ai Mei - Rainie Yang.. I always go back to it..

44. Do you like to sing at all? Only if i'm drunk at kbars haha

45. Dream Job? No ideaa

46. Where does most of your family live? HK

47. Are you an only child or do you have siblings? One younger brother

48. Would you consider yourself to be spoiled? Can be

49. What was the first thing you thought when you woke up? Im hungry and had mcds breakie brought to me :)

50. Do you drink? Yeh even though i can't handle it :S

51. Know any other languages? Yeh

52. Ever write a coded message? lol yeh

53. Have you ever been IN a wedding ? Not part of a wedding :S but i've been to a wedding..

54. Do you have any children? No- way too young!

55. Did you take a nap today? Yeh lol

56. Who has the same birthday as you? Noone who i know.. but many friends bday is the day before/after mine

57. Ever met anyone famous before? Yeh a few

58. Do you want to be famous one day? Don't think so

59. Any Pet Peeves? YES!

60. Are you multitasking right now? Not really..

61. Do you like Britney Spears? I used to really like her

62. What is your least favorite chore? I don't really do any chores at home.. I guess tidying my room? And at the flat then definately the washing!

63. Last place you drove your car? Don't have a car

64. Ever been out of the country? Yeh

65. Where were you born? HK

66. Could you handle being in the military? Definately no!

67. What is your average cell phone bill? £45 a month

68. Who are you thinking about right now? :(

69. When was the last time you laughed REALLY hard? I can't remember.. probably a couple of days ago

70. How many pairs of shoes do you own? Too many..

71. Are your toes always painted? Yehh i hate them not painted

72. How many piercings do you have? 2 on each ear

73. What are you doing today? Meant to be going to town in 5 hours but i dunno if ill wake up cus i'm still not tired!

74. Have you ever been gambling? Yeahh

75. When is the last time you updated your page? What page?

76. Do you like rollercoasters? Yes and no lol

77. Have you ever been to disneyland or world? Yehhh

78. Do you have a favorite cartoon character? Not really a favourite

79. Last thing you cooked? Xmas lunch at the Orion :)

80. How’s the weather? Gloomy

81. Do you e-mail? Rarely

82. What’s the stupidest thing you ever did with your cell phone? haha when i had my iphone3 i threw it on concrete floor cus i was angry and it smashed so bad that i couldnt even sync my contacts to itunes :(

83. Last time you were sick? A while ago.. i rarely throw up anymore, just feel like crap

84. What states have you lived in? Don’t live in any state..

85. Do you wish you could move? Yehh wana get away!

86. Do you take all the quizzes? No..

87. What is your dream car? Don't really know..

88. Have you ever wanted someone you cant have? Haha did i really just read this qu.. i seem to only want the ones i can't have.. only once have i had the patience and been lucky enough to have what i thought i couldnt have..

89. If you could be anywhere right now where would it be? Anywhere but here..

90. Are you happy with your life? I know i am a lot luckier than many out there so i should be yeah..

"sleep til you’re hungry, eat till you’re sleepy" well im still not sleepy so shall i eat? sighs...

Happy New Year!

Its been so long since I've blogged, but I'm gonna try keep this as updated as I can in 2011 :)

So much happened in 2010- both good and bad, but I believe everything happens for a reason. I did things which i said i was never gonna do and said things which i thought i'd never say. I guess my lesson is never say never. Met a lot of new people this year and got back in touch with a few old friends who i will make more effort to keep in touch with in 2011. After saying many many times i was gonna go to a Manchester party, i finally did for the first time at the Vtown Freshers Party, been up to a few more parties in manc since. Manc is always so eventful, can't really decide if it's good or bad but its eventful. Next place to party is London baby.

One of my scariest night out in 2010 was probably vtown xmas party at Bijou in manchester. I have never seen a girl friend's face been covered with so much blood before :| Candy was really drunk and the dirt claimed she randomly 'ran into the door herself'. I still think yeah right but she doesn't remember what happened so :S Poor candyb had cut on her nose and lip next day :( and i have never met such dirt before in my life- actually would have slapped his fugly face if he left the room any later!

KM (my flatmate) and Me at Kream Halloween

University of Bham x Aston Joint Christmas Ball
Was a really good evening, everyone looked so elegant and smart. This year was the most entertaining Christmas Ball we've had. We played games from Bingo to Beer drinking, but i think what made is most special is the amount of people who turned up including some of my really close friends :)

Fecx 2009-2010

One thing i've learnt in 2010 is - What goes around really does come around. It may even be someone else who will treat you the same way you did to someone before. Either way it will come back to you. So never do wrong to anyone. Because Karma really is a bitch.

I havnt really given myself any new years resolutions; just gonna work harder in uni, be less lazy and create more good memories in 2011. If I could have one wish right now, i would hope 2011 brings my family and friends lasting happiness. I've noticed when something postive happens, something bad always follows. 2010 has been a fairly unlucky year for some of my closest and a lot of sad things happened, thinking about it is actually making me tear up so lets change the subject.

This is how I entered 2011! The queue was massive so we ended up doing the countdown outside sence! We pre drank beforehand at my apartment so we was all pretty tipsy at this point hehe. We also went to the new cc karaoke in china town after, its really pretty inside!

"Life is too short, laugh when you can. Apologize when you should. and let go of what you can't change"